loading...
منیب
رسول خلج بازدید : 26 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

ناگفته ها دارد دل غم پرورت با من

حرفی بزن از گوشۀ چشم ترت با من

بانوی محجوبم بیا و در میان بگذار

شرح بلایی را که آمد بر سرت با من

از اتفاقاتی که پیش آمد در آن کوچه

آن ماجراهایی که گفته دخترت با من

ای کاش امکان داشت راز رو گرفتن را

یکبار می گفتی به غیر از معجرت با من

از تازیانه با اشاره شکوه ها دارد

لرزیدن انگشت های لاغرت با من

یک روز کارِ خانه، نان پختن، کمی لبخند

اما چه کاری کرد روز دیگرت با من

امروز از اول فقط گفتی"حلالم کن"

ای وای اگر این است حرف آخرت با من

قبل از تو من جان می دهم، احیاء من با تو

بعدش عزیزم کار غسل پیکرت با من


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بسمه تعالی با سلام خدمت شما عزیزان که از وب من دیدن کردید ! اگر سوال یا نظری داشتید در بخش نظر مطرح فرمایید التماس دعا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام یک از موارد زیر برای این وب مناسب تر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 899
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت