loading...
منیب
رسول خلج بازدید : 41 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

جز آه حرفی در خور گفتن ندارم

جز آه حرفی هست اما من ندارم

 ***

چون طفل بازیگوش، عصیانگر، گرسنه

راهی به خانه غیر برگشتن ندارم  

***

پوسیده یا پاره شده یا آب رفته

 مهمانی است و حیف...پیراهن ندارم 

***

این چه بلایی بوده آوار است بر من

اسم تو را می خوانم و جوشن ندارم 

***

آه ای ملائک رو بپوشانید از من

غرق معاصی هستم و دیدن ندارم 

***

می جویمت ای انتهای آرزوها

می جویم اما پاسخی جز لَن ندارم

***

در آسمان تیره ی بخت غریبم

جز کربلا من نقطه ای روشن ندارم 

***

من که به غیر کربلا موطن ندارم

من که به غیر کربلا مدفن ندارم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بسمه تعالی با سلام خدمت شما عزیزان که از وب من دیدن کردید ! اگر سوال یا نظری داشتید در بخش نظر مطرح فرمایید التماس دعا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام یک از موارد زیر برای این وب مناسب تر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 903
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت